Britský E.ON udělal chybu a bude zákazníkům vracet přibližně 1,7 miliónu liber

Britský energetický regulační úřad Ofgem získal závazek od firmy E.ON, že vrátí přibližně 1,4 miliónu liber přibližně 94 000 odběratelů, kterým byly nesprávně naúčtovány poplatky za odchod nebo byli nadměrně účtováni po zvýšení cen. Firma E.ON kromě toho souhlasila, že zaplatí dalších přibližně 300 000 liber jako projev dobré vůle do zákaznického fondu, který provozuje společně s firmou Age UK.

Firma E.ON provádí tyto platby a uznává, že nedodržela licenční podmínky. Podle podmínek Ofgemu musí dodavatelé upozornit odběratele 30 dní předem na zvýšení cen. To odběratelům dává příležitost změnit dodavatele ještě před zahájením platnosti zvýšení. Pokud odběratel oznámí v tomto časovém období svůj úmysl změnit dodavatele, nevztahují se na něj poplatky za odchod nebo vyšší ceny, i když ke změně dojde až po zvýšení cen.

-tk-

Zdroj: Ofgem - britský energetický regulátor
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ofgem