V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické zkušenosti vedly firmy…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…
Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón komunikace se zaměstnanci…
O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru. Občas tomu tak může být…
Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak za prvé, psaní projevu…
Moc obecně řečeno nemá dobrou pověst. Vědci v oblasti společenských věd definují moc, úspěch a…
Vždy zdůrazněte, že i ostatní členové týmu, kteří pracují na dálku, odvádějí dobrou práci. Pochvala…
Změna není událost, ale proces. Když jde o učení, neexistují žádné okamžité změny. Změna je spíše…