Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Dokonalý produkt neexistuje (3/3)

V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické zkušenosti vedly firmy…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

Úloha řízení lidských zdrojů ve standardu ISO 9001:2015

Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…

Zasloužit si loajalitu a motivaci zaměstnanců je větší dřina! aneb 11. ročník IN Communication Fora je za námi

Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón komunikace se zaměstnanci…

Jak se mění byznys v právním odvětví: Příběh velké transformace (3/3)

O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru. Občas tomu tak může být…

Svou řeč si nemusíte psát sami

Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak za prvé, psaní projevu…

Nikdo není chytřejší než všichni dohromady: Jak technologie mění definici moci

Moc obecně řečeno nemá dobrou pověst. Vědci v oblasti společenských věd definují moc, úspěch a…

Práce na dálku: Jak vrátit do týmu chybějící důvěru

Vždy zdůrazněte, že i ostatní členové týmu, kteří pracují na dálku, odvádějí dobrou práci. Pochvala…

Konec slepé víry. Začněte skutečně podporovat učení svých podřízených

Změna není událost, ale proces. Když jde o učení, neexistují žádné okamžité změny. Změna je spíše…

Výpis 190198 z celkem 289